papatya_17 Kızlar eşim kasaptan kemik almış ama doğru mu ilikli kemik bu mu oluyor ben yıkayıp direk suya koydum ama doğru mı yapıyorum
210796 hepsin 1 seferde pisirme.buyuk olani cikar dogratdirib baska zaman onu pisirirsin.yada kazana yerlesiyorsa oldugu gibi
Cennetmahallesipembe Kız insan parçalattırır eşin niye küçülttürmemiş😳 düdüklü de daha iyi olur böyle 5-6 saat uğraşırsın
maygirl papatya_17 biras suda bekletin.kani kiri gitsin sonra duduklu yada buyuk temcereye koyun,yada 2ye bölün kısık ateste 8 10 saat kaynaması lazım.icinden ilikleri çıkacak onun kontrol edersniz.sonra iyice blendrle ezin yada süzün.kucuk kaplara yada pet bardaklra koyup buzluga atın her bardagi bi yemeklik icn kullanablirsiniz.ama duduklide daha az surede çikar ilikler
annesininbebisi Önce soguk suyun içinde bir iki saat bekletin kanlı suyu çıkıyor onu dökün, sonra üstünü 2-3 parmak geçecek şekilde su ekleyip en küçük ocağın en küçüğünde 7-8 saat kaynatın fokur fokur kaynamayacak sadece arada baloncuklar çıkması lazım
Yesillimon papatya_17 Canım bir gece sirkeli suda bekletip yapman lazım birde tenceren küçük büyük bir tencere al en az 8 saat pişmesi lazım öyle fokur fokur değil çok ince bir ateşte pisirmen lazim