2 aylık bebeğim kakasını 8-9 günde bir yapıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Doktora sorduğumuzda normal bir durum olduğunu söyledi. Ama aynı ayında olan başka bebeklerin annelerine sorduğumda neredeyse bebeklerinin hergün kaka yaptıklarını söylediler. İçim hiç rahat değil . Aynı durumu yaşayanlar var mı?