kedilipicama Varmı anneler? Bebeğim 40 gunlukken meme reddi yasadık hala emmiyor 4 aylık olduk arada deniyorum cıglık kıyamet . Dondurebilen varmı aranızda Sutum de çok çok az arada sagım yapıyorum keşke emse de tekrar dan cogalsa
elf69 kedilipicama aynısını yaşadım çok zorlu bir süreçti benim için yani pes etmemeni tavsiye ederim ayakta hafif zıplayarak emzirdim ağlaması gelince otururdum yani böyle bir çözüm bulmuştum ben, emdikçe çoğalacak inşallah