ummuhanyesilova 5.gün doktor kontrolüne çağırması lazımdı gittiniz mi muayeneye? sarılıktan çok uyuyorlar saat başı kaldırıp emzirmeye çalışın ben öyle yaptım ama yine sarılık oldu bebeğim 1 gün ışın aldı vücudu ve gözleri sarıydı ama belliydi,ayrıca yenidoğan olduğu için de çok uyur.kaka sayısına değil de çiş sayısı doyduğunu gösterir günde 5 adet çişli bez alıyorsanız doyuyordur