idilgokce Arkadaşlar merhabalar. Uyku eğitimi alan arkadaşlarım uyku eğitimi sonrasında heryerde uyuyor mu illa ki beşiğinde mi olması lazım dışarı çıktığımızda çok sorun oluyor almak istiyorum ama en olamıyorım
defnemiraybebek idilgokce ben uyku eğitimi vermedim ama belli aydan itibaren hep aynı saatte uyutmaya özen gösterdim yazın dışarda da olsak o saatte bebek arabasında uyurdu
idilgokce defnemiraybebek bizim sallanarak uyuyor ben de çok dikkat ettim ama o çocuktan çocuğa değişiyor her ay farklı bi düzene giriyor sallanmadan asla uyumuyor