moommyyyylik bogaz tahrişini bilmem ama anne sütündeki antikorların şuan hastalıklara karşı bağışıklık kazandırdığını tahmin ediyorsunuzdur bence o açıdan en azından bir kaç ay daha dişinizi sıkabilirsiniz sınırlandırabilirsiniz yani belli zamanlarda emzirmek gibi bırakmayı göze aldıysanız bunu da bir seçenek olarak düşünebilirsiniz misal sabah uyandı emdi sonraki istediğinde yemek verin yani bıraktırmanız gibi düşünün gecede aç olmadığından eminseniz sarılın pış pışlayın vs ama sadece duygusal bir açlığıda olabilir bebeğinizin her bebek böyle değildir ama benimki de siziki gibiydi hiç düşünmedim bıraktırmayı o öyle dedim 2. De öyle yine beraberiz zaten 2 yıl sonrasında herşeyi mecbur yicek mecbur yalnız yatacak ömrü boyunca böyle olacak ama 2 yıl sadece 2 yıl annesinin kokusunu istiyor 🥹 bilmiyorum ben böyle düşünüyorum ya hiç kıyamıyorum 🥹 ilk oğlum la 2 yıl yattık emdi falan sonra ayrıldık bi sorun yaşamadan şimdi ikinci oldu 7 ,5 aylık onla yatıyorum büyük oğlumda eşimle yatıyor çünkü hasta vs olunca birbirlerini uyandırıyorlar biz bebekle yatak odasında oldu mu oğlum üzülüyor ben niye ayrı yatıyorum diye bizde çözümü çocukları bölüşerek bulduk 1,5 seneye inşallah eşimle kavuşacağız yine ahahah 😂😂😂