16 aylık kızım 2 çeşit yemek hariç hiç bir şey yemiyor onlarıda tabak tabak yemiyor zaten 3 kaşık 5 kaşık. Sizlerden fikir istiyorum böyle bi bebeğiniz olsa evde ne pişerse yemese de onu mu verirsiniz yoksa yesinde 2 lokma da olsa aynı şeyi yesin mi dersiniz? Çok sıkıldım çok bunaldım her seyi reddetmesinden. Yediği iki şeyi bile reddetmesinden. Nasıl büyüyecek,büyümesinden kastım zamanın geçmesi. Ama çok zor ne olur fikir verin