hermione_granger Kızlar selam bugün 2.ci ay aşısıyla birlikte rota virüsü aşısıda oldu oğlum doktor 8 saate bir calpol verebiliceğimi söyledi ama ben nekadar vermem gerektiğini sormayı unuttm siz nekadar veriyorsunuz ?
akca2828 hermione_granger kilosunun yarısı kadar örn.4 kilo bebeğe 2 CC siringayla çekip veriliyor diye biliyorum ve öyle yapıyorum Osman gönülal öyle tarif etmişti
hermione_granger YumukluSucurtaa birtek rota yapılmadı canım 2.ci ay aşıları varya verem, kpa ve 5li karma aşısı onlarda yapıldı 😌
YumukluSucurtaa hermione_granger hım tamam ☺️ bizde onlarda ateş yapmadı rotayı biz 3.5 ayda yaptırdık aklım oraya gitti tek rota yapılmıştı çünkü
Alyehus YumukluSucurtaa bizde dün olduk. 1 çay kaşığını tamamlama dedi hemşire. Rota zaten ateş yapmıyor karma aşı da bizde ateş yapmadı. Tek kat giydirdim evim 25 derece. Geçmiş olsun 🌸
hermione_granger cLearQueen ağrısı olur ver diyorlar kafam karıştı canım ya duruyor aslında vermedim henüz