Merhaba kızlar, bebeğim 15 aylık gece çoğu zaman 10 buçukta uyuyor bazen hiç uyanmıyor ama genelde bu son 1 haftadır gece 2,3,4 lerde bi uyanıyor geri uyumuyor asla 2 3 saat oynuyor geri uyuyor ama perişan oldum diş desem değil aç desem değil neden böyle yapıyor anlamıyorum neden olabilir neyi yanlış yapıyorum acaba ben sizin rutinler neler ya da uyku eğitimi mi alsak çözülür mü