Bebeğim şuan 14 aylık 13. Aydan sonra günde 1 kere olacak şekilde kusmalar başladı..kilosu düşüktü raporlu mama kullanıorz 12. Ayda başladık mamaya 13. Aya kadr sorun yoktu.13.aydan sonra böyle kusmalar başladı.Daha önce böyle kusma tarzı sorunumuz yoktu bizim.. Mama verince ise 1 kere kusardı bu durumda mamadan 1 ay sonra olmaya basladı ama Şimdi yemek birşey verirken ağzına geliyor gibi oluyor, yutkunuyor tekrar öğürüyor.15 gündr kusma var 2 - 3 gündr ise yemek yerken de kusma olmaya basladı kahvaltı yaptırıyorım mesela o arada öğürüyor 3 5 kez yutkunarak yutuyor suyla veriyorm geçsin die Öğürme si bugun kahvaltı ettirirken birden kustu tekrar daha önce yemek esnasında yada sonrasında kusmazdı 2 gundr yemeklerde de kusuyor günde 1 kere oluyor bu kusma durumu.. Onun dışında gün içinde öğürme üstten gaz ckarma vs yapıyor..
1 yaş sonrası böyle bir durum yaşayan war mı cok üzülüyorum..