Meri-Mel 15 bin yorum üstü pembe kalp alıyordu neden hala verilmiyor uyarı olunca şak diye oluyor bildiğim kadarıyla sorun ne ,bizim almamiz mi 🥺🙄
Feyzosumunannesi SweetMom__ ilettik canım bizim elimizde değil ne yazıkki. Ama çok kısa bi sürede gelebilir 🥰