tazeanneeex Geçenlerde yine post açmıştım kızlar adet olmadim gecikti diye. Bu ay 12 günü geçti yine olmadı bu düzensizlikler ne zaman biter düzene girer doğum yapalı 8 ay oldu henüz
SweetMom__ tazeanneeex 1 sene sonra düzene giriyor diyorlar ama ben bugün oldum sayılır. Bitsin kadın doğuma gideceğim gına geldi her ay uzuyor sonra gebelik testlerini almaya gidiyorum🤦♀️
tazeanneeex SweetMom__ bende her ay test yapıyorum ne olur ne olmaz diye.😄negatif çıktı yine ama düzensizlikler takıntı oluşturdu acaba ne zaman olacak diye bekliyorum resmen 😄sivilcelenme oluyor adet yok ortada bekliyorm bakalım eski düzene doneriz inşallah 4 ay sonra 1 sene olacak ahahaj
SweetMom__ tazeanneeex kesinlikle öyle gina geldi olmayınca sorun olunca yine sorun sonra testlerin peşinde gidiyoruz😀 1 sene girdik düzelen birşey yok😤
arasbayb Benim de düzensiz hala ilk adetimi 5 aylık iken oldum şuan hala düzensizim sanırım doktora görünmek gerekicek bebeğim şuan 8 aylık
tazeanneeex arasbayb normalmiş ya genelde emzirince daha çok düzensizlik gecikme oluyormuş vücut kendine yeni yeni geliyor
tazeanneeex SweetMom__ inşallah düzeliriz tez zamanda emzirince de gecikiyor galiba😄eczaneler zengin olacak artık 😄