Kızlar merhaba, ben normalde e ticaret yapıyordum iç giyim pijama vs ama oğlum olduktan sonra ara verdim oğlumla ilgileniyorum. Şimdi tekrar elimden geldiğince başlamak istiyorum eşime destek olmak istiyorum para biriktirmek istiyorum. Ama öyle bir zamanım yok diyorum ki acaba bir ortak ile mi devam etsem hem daha kolay olur hem de sayfa aktif olur bazen de diyorum ki çocuğum büyüdükten sonra tek başıma mı yapsam kararsızım