pyrzaslnnn47 Acil yalvarırım bişey deyin bebeğim 4 aylık Bestiron damla yerine doktorumun bana verdiği oksibor kulak damlasını sıktım ağzına 8 damla bişey olurmı ne yapayım eşim duysa beni mahveder hastaneye gideyim mi biri bişey desin
ymrrrr Kesinlikle hastaneye götürün tabii ki buraya yazmak nedir yani alıp direk hastaneye götüreceksiniz
pyrzaslnnn47 ymrrrr peki şuanda ne yapabilirim gidene kadar yolda emzireyimmi sumu veriyim eczanexileri aradım bişey olmaz dediler
Aklimideliricem Kulak damlasını içmiş çocuk eczacı nasıl bişey olmaz diyebiliyo. Zehir hattını arayabilirsiniz ama ben olsam götürürdüm acile. Biri bişey olmaz diyebiliyosa o acil doktorudur anca öyle rahat ederdim
pyrzaslnnn47 Aklimideliricem kendi çocuk doktoru olan varmı bi arayabilecek olan eşim beni bekle dedi gelmesine daha 20 dk var sabredemiyorum
pyrzaslnnn47 Miran1306 kendi çocuk doktoru olan varmı bi arayabilecek olan eşim beni bekle dedi gelmesine daha 20 dk var sabredemiyorum
Ucansupurge pyrzaslnnn47 Zehir hattını arayın hemen bilgilendirme ve yönlendirmeyi onlar yapar şuan birşey yedirip icirmeyin
pyrzaslnnn47 Ucansupurge kendi çocuk doktoru olan varmı bi arayabilecek olan eşim beni bekle dedi gelmesine daha 20 dk var sabredemiyorum
talhamamy pyrzaslnnn47 öncelikle sakin olun panik yapmayın insanlık haki bişe olmaz Allah’ın izniyle zehir hattını arayın ardında mutlaka doktorunuza görüşün