Kızım 3 yaş 6 gündür dirençli ateşi ve boğaz enfeksiyonu var. Oğlum 1 yaş ona da bulaştı o da aynı şekilde. Doktor agumentin ve iburamin zero verdi. Fakat agumentini öğürüyorlar içemediler. Çocuğum bunu içiyor dediğiniz tadı güzel antibiyotik var mı? Bugün doktora gidip onu yazmasını isteyeceğim aksi takdirde iğne olacaklar sanırım. 😕 Bu arada daha önce hiç bu kadar dirençli ve uzun süren ateşleri olmamıştı ve ilk antibiyotikleri olacak.