deryaozydn Regl 10 gün gecikti test aldım ama negatif ve zaten hamile olduğumu düşünmüyorum ama neden regl olmuyorum napmalıyım , çok stresliyim, 10 aylık bebeğim var şuan öyle bir durum istemiyorum, reglim baslatmak için napmam lazım