Bebegim memede aktif emmiyor su sira da meme reddi olmaya basladi zaten hastaydim 3 4 gun de emziremedim simdi memede emiyor vakit geciriyor ama ne goguslerimi bosaltiyor ne de kendi doyuyor. Artik sagimla beslemeye karar verdim cunku 2 aydir hastaliklar meme reddi vs derken cokca yiprandim. Sagimla besleyenler nasil sagim yapiyorsunuz ne kadar sure sagim yaparak besleme yaptiniz?