superrfmu 2 aylık sadece anne sütü alan bebeğim beş gündür kakasını yapamıyor önerilerinizi alabilir miyim lütfen
busbusbus superrfmu Sadece anne sütü alan ve o aylardaki bebeklerin 12-15 güne kadar kaka yapmamaları çok normal. Eğer bebekte bir rahatsızlık yoksa hiçbir şey yapmayın. Sadece gazı için masajlarinizi yaparsınız o. Büyüdükçe biraz bağırsaklar düzene girmeye başlıyor ama beş gün çok çok normal bir durum merak etmeyin
ElifciginAnnesi superrfmu benm bebeğim doğdu doğalı kabız sanırım poposunu saat yönünün tersine ovuyorum 5 er dakika ,alt açmalarda hafif bastırarak zeytinyağıyla, ıkınması için uyarıyorum öyle yapıyor 4 5 günde bir
cudana superrfmu benim kızım da dört günde bir yapıyordu doktor forbiome minies adlı probiyotiği verdi şimdi her gün yapıyor çok şükür. İkinci şişedeyiz