5aylık kızım 10 günden fazladır ıshal gibi yapiyor günde 2 yada 3 kere doktora götürdum ishal değil dedi bi damla verdi bagırsak düzenleyici bunu kullan geçer dedi kullanıyorum geçmedi:( hafıf mukusda var onuda soyledim doktora pek onemsemedi... sizce alerji olabililirmi kokusuda çok kotu ne yapacağımı sasırdım