Dün uzun zamandır hayatımdaki içinden çıkamadığım sorunlardan dolayı doktora gittim
2 ilaç verdi kırmızı reçeteli
Ama kullanıp kullanmamak konusunda kararsızım
Oğlum asla istemiyor 19 yaşında
Eşim kullan sana iyi gelir diyor
Ne yapacağımı bilemedim
Açıkçası bana iyi mi gelir onu da bilmiyorum
Ama kendimi de iyi hissetmiyorum
Allah hepimize sağlık versin lakin en başta ruh sağlığı akıl sağlığı inanın onlar olmayınca insanın bedeni de hastalanıyor