akinkaratas Benim oğlumda 13 aylık doğduğundan beri silikon uçla emziriyorum. Silikonu çıkarıp memeyi vermeyi denedim ama gülüyo ve ısırıyo asla emmiyo alışık olmadığı için.Ben gayet memnunum silikonla emzirmeye devam , tek zorluğu dışardayken emzirmek.
mucizeolsun minimalist03 benim sütüm bi türlü öyle çok çok gelmedi bebek silikonla güzelce ememiyor deyip durdu etrafımdakiler de şimdi hem emziriyorum hem de mama veriyorum
minimalist03 mucizeolsun Ah o etraftakiler 😀Her kafadan bir ses çıkıyor dinlemeyin bebek bakımı sizin ve bebeğinizin arasında sanki bir parmak izi gibi kendine özel bir durum. Elbette genel geçer şeyler var tavsiyeler ama bu konuda doktorlar bile çok farklı fikirdeler bırakın etrafı . O yüzden siz bebeğinizle bir rota oluşturun ona göre düzen kurun uzun süre silikon ucla emzırmek zorunda olanlar var evet silikonla hava yutabılır belkı göğsü tam boşaltamayabilir ama sonucta anne sütü alıyor ve ileride o ucu da bırakır ben 45 gün uc kullandım yenı bıraktık siz de bırakırsınız . Mama vermekten de bence üzülmeyin sonuçta hiç anne sğtü alamayan sadece mamayla beslenen bebekler var ki sağlıklı birsey olmaz yanı gerekırse mama da verilir
mucizeolsun canselhanimtr ne zaman bıraktırdınız ben 1 aylıkken bıraktırmaya çalıştım meme reddi yaptı memeyi çok zor emzirdim bi süre sonra baktım emmeyecek tekrar uçla vermeye başladım mama + anne sütü devam ediyoruz
mucizeolsun minimalist03 çokk teşekkür ederim aynen öyle yeter ki emsin memeyi bırakmasın diye silikonla devam ediyorum ve emdiği yere kadar devam edeceğim sanırım 😍 yeter ki anne sütünden de mahrum kalmasın