iremada41 Açık söyleyeyim ben İzmit’e çok geldim. Gezmeye geldim. Orada yaşayan tanıdığım da var. İzmit çok daha güzel Gebze’den. Ben gebzeyi sevmiyorum. İmkanları kısıtlı. Ulaşımı çok uzun sürüyor otobüsle. Gebze merkez dışında başka mahallelerinden gebzeye çıkmak çok rahat 40-45 dk bir de okul sabahı, iş çıkışı saatlerine gelirseniz kilit trafik sorunu.
İnsanları çok nezih ve kibar değiller.
Bazı mahalleleri hala tekinsiz, saçma sapan. Bazı mahallelerine girilmez oturulmaz zaten.
Ne öğretmenisiniz? Bayramoğlu ada var, girişinde anaokulu var. Normal ilkokul içeride değil dışında yazlık bende gibi düşünülebilir. Ama siz öğretmensiniz. Oray ayakkn okul olmazsa ulaşımda problem yaşarsınız. Gebze Darıca farklı ilçeler olmasına rağmen her iki tarafta da oturabilirsiniz. Darıca sahil tarafına da geçebilirsiniz daha elit daha sakin. Ama iç kısımları öyle değil.