asya343 Bebeğim 1 yaşında bu ara hasta bende araştırırken buldum siparş verdim kullanıp memnun kalan var mı ? Kilo için de iyiymiş sanırım
Uykusuzhergeceeee asya343 Ben ravlanın Kara mürverini kullanıyorum kızım için. İştah açıyor bence hem de bağışıklık için fayda sağlıyor
damladll asya343 bence mor karışımı çok görüyordum, iştahsız bir bebeğim de var kilosu geride. Doktoruna danıştım geçen ay, bir etkisi olmaz dedi pek beğenmedi o yüzden almadım
Nkocak Uykusuzhergeceeee dediğinize baktım ama bulamadım tam olarak ne yazarsam çıkar birde kaç aylık yada yaşında kullanıyorsunuz
Uykusuzhergeceeee asya343 kusura bakmayın vitma markasıymış benim aldığım. Ama ravlanında ürünlerini kullanıyorum
rabilay Ben de yeni aldım ama kızım sevmedi biraz koyu kıvamlı suyla karıştırıp öyle vermeye başladım inşallah faydasını görürüz
asya343 damladll Memnuniyeti yüksek baya ya instagramda ki bi kaç doktorda gördüm bende kullandıkça artık yorumlarım