Günaydın anneler oğlum 22 aylık ben çalışıyorum bakıcısı var haftaiçi 08.30-17.30 arası evde yokum. İşe giderken eskiden ağlardı artık bi oda da oynuyor mesela bakıcı abla da evde oğlum gidiyorum diyorum gel beni uğurla kafasını bile kaldırmıyor bu kötü bişey mi?
Birde çocuk masturbasyonu yapıyor aşırı yapıyor çaktırmadan da oyuna da davet ettiğimizda oldu yapma dediğimizde neredeyse 10 aydır yapıyor vaz geçiremedim
Konuşamıyor bir kaç kelimesi var. Ama çok zeki deki matkap nerde getirir bi eşyası bi yere atsın nerde de 10 gün geçse bile gösterir ne bilim eşya hayvan gösterir ama okdr
Oğlumda da ilgileniyorum sadece yemek yerde tlfn izler klip müzikli oda yemiyor mecbur iştahsız onun dışında kitap okur boyama yaparız oyuncakla oynarız kitenik kumla oynarız parka gideriz hergün dışarı çıkarırım ne bilim aklıma gelmiyor ama boş geçmez onla olduğum zamanlar
Üzülüyorum bazenleri yetemiyor muyum diye sizde durumlar nasıl