Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük normalde gece uykusuna sahip 3-4 saatte bir kalkar emer ve hemen geri uyurdu. Fakat dün gece saat 3ten sonra saat başı, bazen yarım saatte bir ağlayarak uyandı. Gaz sancısıdır diye düşündüm ama bu seferde kolumda bir kaç salınım yapınca geri uyudu.. (bu zamana kadar da geceleri gazdan böyle bir sorun yaşmadık birden sebep bu olabilir mi bilmiyorum?) bu olanların sebebi ne olabilir yaşayan var mı yardımcı olur musunuz???