Merhaba herkese. 11 aylık bir oğlum var. Göz teması iyidir. İsmine bakar. Mama dede baba anne der. Komut alır. Yeni yeni hayvanları öğrenmeye başladı. Sar makara seni gidi seni cee alkış yapar. Ama bay bayı ters yapıyor. İnternetteki şeyler beni korkuttu açıkçası. Daha çok küçük belki yeni öğrendiği için böyle yapıyor bilemedim. Çocuğu böyle yapıp sonra düzelen var mı? Ya da düzeltmesi için ne yapabilirim?