Kızlar son 2-3 haftadır kasık ağrım ben enfeksiyon diye düşündüm geçen doktora göründüm yumurtalık kisti oluşmuş dedi çok önemli değil genelde adetle de atılabiliyor o ağrı yapmıştır falan dedi 8 mm olduğunu söyledi ama baya ağrı yapıyor yani, sanki adet olacakmışım gibi kasık ağrım var. Sizlerde de ağrı yapıyor muydu böyle? (Yumurtalık kisti olanlar)