Benim oğlumda 24 aylık bazen babaannesinde ve anneannesinde kalıyor 4/5gün onlarda evde ağzına asla sürmeyeceği şeyler yiyor , bizim evde olduğu kadar huzursuz mızmızlık yok.Bide bizde maalesef ısırma ve yüzü tırmalama huyu var komşunun çocuklarını perişan ediyor tek bırakamıyorum.Bizede yapıyor izin vermemeye çalışıyoruz.Geçen babannesünin yüzünün her yerini yırtmış oda tabi hiç bişey demedigi için ekstra abartıyor bu yırtma işini orda.Bizdede en fazla 10/15 kelime vardır.Özellikle birleşmeleri anlatamayınca anlattığını anlamayınca ısırma ve tırmalama huyu devreye giriyor.Oyuncaklarla arası çok iyi anneli/yavrulu ikili hayvan eşleştirmeleri yapar, 4/6lı puzzleleri yapar, kitaplarda sorduğun herşeyi gösterir, arabalarını garaj yapar. Ama özellikle ben yanındayken tek oynamaz beni sürekli oyuna dahil etmeye çalışıyor, oynamazsam ısırıyor , vuruyor, bagırmaya başlıyor.Bugun gelişim testine götüreceğim, oyun grubuna başlayacağız haftaya.Siz kreşe isteyerek mi verdiniz , dili çözülsün davranışları düzelsin diye mi.Bende oyun grubunda ⅔ ay bir değişim gözlemleyemezsem yarım gün kreşe vermek istiyorum.Yaza kadar biraz toparlamasını istiyorum