Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim 16 aylık. Aşıları tam rota da yapmıştık.
2-3 gündür devam eden ishali var arada kanlı oluyor. Ateşi ve kusması 1 gün oldu geçti. Gaita da virüs görülmedi fakat crp 103 çıktı. Antibiyotik vermek istemeye istemeye veriyorum. Yeni başladım. İdrarını da az yapıyor. Doktor bakteriyel enfeksiyon geçirdiğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu çok tedirginim. Antibiyotik çinko ve probiyotik kullanıyoruz yeni başladık.