Oğlum 2 aylıktan beri aptamil ar kullanıyor şu an 5,5 aylık biz de kusmayı kesti elhamdülillah önce biberona kaynamış soğuk su ekliyorum dibine sonra kaç ölçek yapacaksam o kadar kaşık mama koyup açtırıyorum mamayı çünkü katı kıvamlı bir mama topak kalıyor daha sonra sıcak suyumu ekliyorum ne kadar yapacaksanız o kadar atıyorum 90 cc ye gelene kadar su koyuyorum ben biraz bi tık suyunu fazla koyuyorum yoksa mama katı kalıyor 90 yapacaksam 100 cc su koyuyorum bir sorun yaşamadım evet biraz gaz oldu ama kabızlık yapmadı bir de böyle yapmayı deneyin mamayı belki yi gelir bir de yavaş akım bir biberonla verirseniz gaz daha az yapar ben avent kullanıyorum o gaz problemini yok sayacak kadar aza indirdi şimdiden şifa olsun ❤️❤️