irembolgu İki gün önce sezeryan oldum sütüm damla damla geliyo 24 saatten fazla işemediği için mama takviyesi başladık hipp marka ama içmiyo ne yapmalıyım yardım edin lütfen
gizem8891 Biberonla mı veriyorsunuz. Meme reddi olmaması için ben şırıngayla veriyordum. Ya da kaşık biberon deneyebilsiniz. Belki biberonu sevmemiştir. Ya da farklı bir mama deneyin
irembolgu gizem8891 biberon şırınga hepsini denedim bir iki damla içiyo başka hangi marka önerirsiniz