mutlumommyy öncelikle çok geçmiş olsun benimde iki aylık bebeğim var ve geçen hafta grip oldum 1 hafta süründüm resmen. Bu süre içinde 5 gün maske taktım. Oğlumun yanında hapşırma öksürme olursa hemen kolonya sıktım ve maskesiz yanında asla durmadım. Annem geldi 3 gece bizde kaldı o süreçte onlar başka odada ben başka odada uyuduk. Olabildiğince uzak durdum bebeğimden..birde acile gitmiştik enfeksiyon a yönlendirildim ilaç vardı onları bitene kadar kullandım. Bu şekilde şükürler olsun bebeğe geçmeden tamamladım süreci ..
Birde öksürük için zencefil zerdeçal bal karışımı yedim sabah öğle akşam. .bal üzerine limon sıkıp yedim ve tuzlu suyla gargara yaptım. Bütün tuşlara bastım hemen iyileşmek için