morsevenanne9 efnanveannesi1 14 aylık kızım uyandi ve zor uyudu tutturdu baba baba diye uyumucak sandım inşallah uyanmaz tekrardan
hayalperest2310 efnanveannesi1 hastayız kızımla ben yoksa uyanmazdı ağrı kesici verdim hafif ateşi vardı yatakta dönüyor ne zaman uyursa bende uyurum 20 aylık
yabanmersinlituracik efnanveannesi1 12.günden bildiriyorum 1den beri ayaktayız sabahları çok güzel uyuyor gece böyle emiyor altı temiz gazı yok ama koyduğum an uyanıyor yeni uyudu daha yavrum 🥹uyumadı diye içten içe azıcık kızdım şimdi de vicdan azabı çekiyorum bide böyle sanki uyurken korkmuş gibi ııı falan diye sesler çıkardı. Keşke sarılıp uyuyabilsem
efnanveannesi1 xcaglaaa Ayy Rabbim yardımcınız olsun bizim o günler gazdan dolayı aşırı zordu şimdi 4 aylık bu seferde atak ve dişle uğraşıyoruz sanırım çıldırmalık🙃
merve0715 efnanveannesi1 valla sanırsam ataktayız bende bilemedim uykusuzluk zor onu biliyorum gün içindede uzun uzun uyuduğu vaktimiz yok ya
efnanveannesi1 merve0715 Bol bol sabır dilemekten başka diyecek bir şeyim yok malesef tek çaresi zaman
efnanveannesi1 Balbebekimm Genelde 1 hafta sürer dediler çevremde ama bellide olmaz kimisi çok daha uzun geçiriyormuş
Balbebekimm efnanveannesi1 Kör oldum valla 1 hafta değil ölücem uykusuzluktan yorgunluktan karnım ağrıyor
haticefla Bizde 2. Ay atağı yaşıyoruz desteksiz uykuya dalamıyor çığlık çığlığa kalıyoruz zor sakinleşiyor beslenme için uyandı emerken uyudu yatağına koymaya korkuyorum 🥲
efnanveannesi1 meryemcmm Ben düzeleceğine olan inancımı kaybettim zaten akışına bırakıyoruz düşünmüyoruz yoksa kafayı yeriizzz😂