hanmkzm oğlum 28 aylık ve hala mutfağı döker kilit taktım dolaplara acamasin dye çekmeceleri açıp hergun boşaltiyor 1 yaşından beri bıkmadan hergun düzenli olarak yapar .çocuk odasj günde kaç kere topluyorum hatırlamıyorum.oturma odamda oturacak alandan çok oyuncakları var .ben toplarim o döker,TV ünitesi yine 1 yaşından Beri düzenli olarak içini döker camlara parmak izi yapmaktan zevk alır .bagirmaktan boğazım ağrıyor gün içinde.ve bu saat oldu uyumadım.kendimle baş başa kalmayk seviyorum bu saatlerde napaym.bense gurbetteyim bagirtimdan oda çok şikayetçi 😀 yapacak bişey yok çocuğunuzun yaptığı davranislae normal.sjz sakin olmaya çalışın bı stres yapınca çocuklar daha beter oluyor.sakin olun bazen bırakın naparsa yapsın öğlen uzanın yanina saçlarını okşaykn resimli kitaplaei uzanirkwn inceleyin dinlenmiş olursunuz 2 dk da olsa