Ya gelcekten kafayı yiyicem ya ne gece ne gündüz yatıyor bugün 46 günlük oldu beşikte uyumuyor kucağımda uyuyor besige koyduğum gibi kalkıyor öyle ağlıyor kanguru ya koyuyorum öyle yatıyor indirdiğim gibi kalkıyor. Emzik emiyor kaç saattir kaldırmıştım uyumasın belki gece uyuyur diye boş. Uyuyamıyor besige koydum öyle saldım uyudu beşik durduğu gibi kalkıyor yine altını temizledim gazını çıkardım sütünü verdim yok olmuyor