Hanımlar bebeğim 2 aylık ve uykuya dalma problemi var. Emziriyorum arada da mama veriyorum çünkü bazen sütüm dolmuyor. Örneğin gece saat 11 de 90 cc mama içti uykuya ancak 2 saat sonra dalıyor. Onu tekrar emzirmek için ne zaman kaldırmalıyım ya da kaldırmayıp kendisinin uyanmasını mı beklemeliyim? 3 saatte 1 besleyin diyenler oluyor ama zaten böyle olduğunda benim 1 saat sonra tekrar kaldırmam gerekecek ne yapacağımı şaştım kaldım.