Canderinsumeltem Kızlar bebeğimin burnu akıyor genzi tıkalı burnu tıkalı bide öksürüyor ama grip mi soğuk algınlıgı mı onu anlamadım uyuyamıyor burnu tıkalı olduğu için burnunu açıp rahatlatmam için bi yöntem bilen var mı ?
Deletedmom117 Canderinsumeltem yanına soğan kesip koyun varsa içine karanfil batırın çok etkili. Birde gün içinde salonunuzda bir kâse içine limon dilimleyip biraz üzerine kaya tuzu ekleyin. Oda gribe iyi geliyor.
Deletedmom117 Canderinsumeltem yanına soğan kesip koyun varsa içine karanfil batırın çok etkili. Birde gün içinde salonunuzda bir kâse içine limon dilimleyip biraz üzerine kaya tuzu ekleyin. Oda gribe iyi geliyor.
H_ibrahim1 Canderinsumeltem canım serum fizyolojik le günde 4-5 defa temizle Odanın petegine bir kapta ılık su koy Eğer bebegin 2 aydan büyükse elmali ıhlamur verebilirsin. Gunde 1 kez 20ml. Doktorum öyle söylemişti
Onedroplove Canderinsumeltem çok geçmiş olsun canım bende doğal yolları denedim önce grip denildi grip ilacı kullandık 5 gündür geçmeyince bronşit başlangıcı olmuş antibiyotik verdiler lütfen ihmal etmeyin çok salgın var ve virüler çok kuvvetli evde olacak iş değil doktora götürün
Canderinsumeltem H_ibrahim1 10 aylık canım bebeğim çok öksürüyordu pekmezle tereyağ yaptım içirdim burnunu da fizyolojik serumla temizlemek istiyorum ama izin vermiyor anca akşam eşim gelince o oyalıyor öyle yapabiliyorum çok hareketli olduğu için tek yapamıyorum 🙂
Syst33 H_ibrahim1 nasıl yapılıyo ne kadar uhlamur ne kadar elma siz denediniz mi bebeğim 2 ay 5 günlük yaşadığım yerde çocuk doktoru da yok kendimce bşyler yapmam lazım 😔
H_ibrahim1 Canderinsumeltem doğrudur cnm hareketlendikce zorlaşıyor onu yapmak. Inş atlatır çabucak 🙏
Canderinsumeltem Onedroplove teşekkür ederim canım götürecem bugün eşim gelsin de onu bekliyorum haklısın virüsler çok 🙏
Ahsenalyam Canderinsumeltem muhtemel soguk alginligidir kizimda suan oyle oksurgu de balgamli doktora goturduk soguk alginligi nezle dedi burun damlasi ve surup verdi onlari kullaniyoruz iki gundur hergun yikayip burnunu temizleyip masaj yapiyorum buhar makineside kullaniyorum sizde dikkat edin ilerlerse bronsit olabilir. Cok gecmis olsun. Burun tikanikligini fizyolojim serumu siringayla yapin daha etkili oluyor yikamakta burnunu yumusatir.
Canderinsumeltem Ahsenalyam banyo mu yaptırıyorsun canım ben üşür diye yıkamıyordum hasta olur iyice diye
Hazal89 Canderinsumeltem serum fizyolojik damla kullanıp odasında kettle kullanabilirsiniz buhar vermesi için bende yapıyordum yetmiyor buhar makinası sipariş verdim bende bebeğimde kuru öksürük var buhar sayesinde azalıyor
Ahsenalyam Canderinsumeltem evet ben normaldede iki uc gunde bir yikiyorum zaten yikamak iyi vucudundaki toksinleri atiyor burnuda aciliyo sagkin odcagindaki hemsire de oyle soyledi odanin isisinin yukseltiyorun oyle yikiyorum ben usutmuyorum hic elektrikli soba falan aciyorum ayriyetten canim
Canderinsumeltem H_ibrahim1 inşallah canım hastahaneye götürdüm iburamin verdi hava verdiler bide şimdilik iyi gibi bakalım çok teşekkür ederim fikirleriniz için 🙏
Onedroplove Canderinsumeltem çok geçmiş olsun iburemin Antibiyotik mi ne için verildi Acaba bizimde bronşit başlangıcımız var
Canderinsumeltem Onedroplove soğuk Algınlığı için verdi canım iyiymiş bu eczacıda öyle söyledi sizede geçmiş olsun 🙏
-erCansu- Onedroplove benm oglumda nezle olmus iburamin ve burun spreyi verdi ek olarak serumla surekli temzliyorum ama stremiar deniz suyu cok guzel burun aciyor
Canderinsumeltem Ahsenalyam bende açıyorum canım elektrikli soba ama gene de korkuyorum iyice hasta olursa diye bende yıkayacam bundan sonra 😊
Onedroplove Canderinsumeltem çok teşekkür ederim canım burda çok duydum ilacı merak ettim o yüzden sordum bizim önce griple başladı ilaç kullanmamıza rağmen ciğerlere indi şimdi antibiyotik kullanıyoruz inşallah atlatırız 🙏🌸
Onedroplove -erCansu- çok geçmiş olsun biz antibiyotik başladık bronşit başlangıcımız var inşallah atlatırız