musmustlu kaç yıldır kedi beslerim. Ailemde herkesin kedisi var kedisi ev bize boş gelir öyle diyim siz anlayın. Ama dayımın yavru kedisini aldım kendi evimde Bayadır kedi yoktu oğlum küçük idare edemem dükkan var idare edemem diye almamıştık. Kediyi aldıktan 1 hafta sonra bende nefes alamama vs gibi problemler oluştu. Çocukluğumdam beri 28 yıldır böyle bir problem yaşamamıştım oysaki 😆 hemen alerji doktoruna gittim, alerjimin en üst sınırda olduğunu aşıların bile fayda etmeyeceğini aşı olmam gerektiğini söyledi. Hatta daha önce hiç bu kadar yükseğini görmedim deyip 2 doktor arkadaşını daha çağırdı. Ev tozuna polenleri vs bir sürü şeye de alerjim çıktı kediyle beraber. Şimdi ilaç kullanıyorum her gün evi viledalı toz almalı temizlikle temizliyorum. Kedimi sahiplendiremedim kıyamadım. İlaçlar bi tık rahatlatıyo şahsen ama ciğerlerimde alerjik astım çıktı tıkanıyorum bi anda. İlerisi kötü dedi doktorum bıraktım şansa kadere 💐 ama sizin yavrunuz daha küçük bi test yaptırın bence 💐