Öncelikle hayırlı geceleriniz olsun 21 gün önce doğum yaptım bebeğim gelişim geriliği vardı acil sezeryanla doğum yaptım sütüm 3 gün hiç gelmedi 3 gün sonunda damla geldi bebeğim çekip bırakıyordu çünkü sütüm hiç yok denilecek kadar azdı pompayla sağıp veriyorum sütüm biraz düzeldi şimdi de bebeğim tutmuyor bu sorunu aşan yaşayan var mı nasıl yapabilirim