tugceazra
Gün içinde rutinlermiz dışında oyun olarak ekstra bişi pek yapmıyorum aslında.
Sadece rutin şekilde devam etmek çok hoşuna gidiyor onu farkediyorum.
Sabah uyandığında oyun olarak oyuncaklarını veriyorum onunla birebir iletişimde olup oyun kurup oynuyorum.
Uykudan uyandığında kahvaltı yapıp şarkı dimleyip dams ediyoruz. Şarkının sözlerini canlandırıyorum.
Uykudan uyandığında resim kartları ge hikaye kitaplarını inceleyip cümler kurup hikayeler anlatıyorum.
Uykudan uyandığında (genelde bu uykudan sonra çok hareketli oluyor) halıda yuvarlanma. Oyuncaklara uzanma, ayakta durma, emekleme hareketli bi kaç aktivite yapıyoruz zaten banyo uyku hazırlığı arada yemek molaları derken hepsine zaman kalmıyor bile bazen.
Ekstra bişi hazırlamıyorum ama akışına bırakıyoruz 😅
Evde farkettiği tehlikeli olmayan her eşyayıda veriyorum dokunsun diye onu inceleyip konuşuyorum aralardasa o kadar.
Havanın güzelleşmesini ioke çekiyorum ama kışı yşayamıyoruz zaten bari yaz olsun evde tıkılı kalmak çok zorlayıcı… 😅