prenses_annesiiii yanlış bir uygulama olmuş. anaokulu düzeyi çocuklar için böyle programlar düzenlenirken özgüven zedelememek adına ve tabii ki de hepsinin mutlu olabilmesi için gerekli dağılımı yapmalıydı öğretmen. ben öğretmenim, ortaokulda bile öğrenciler için bir program yaptığımızda bunu mutlaka gözetiriz. hiçbir öğrenci dışlanmış hissetmemeli. normalde olsa bir şey demezdim ama bu çocuklar çok küçük, anadolu ateşi gösteri hazırlamıyor sonuçta altı üstü çocuklar hem öğrenecek hem mutlu olacak.