asyakuzusuu Merhabalar kızım 1 yaşını geçti ama hala dişi yok bugün üstteki köpek dişinin patladığını gördüm önce ön dişler çıkar diye biliyordum bizim gibi olan var mı merak ettim?
beyzzsenturkk_ asyakuzusuu ilk alt 2 dişi sonra üst 2 dişi üst kesiciler alt kesiciler köpekler derken 15. ayda da azıları cıkardı ve bitti diş dönemimiz genellikle peşpeşe ve hızlı çıkarttı sıra değişkenlik gösterebilir her bebekte
kurabiyevarsimitvar Çıkma sırası değişebilir normal. İlk altlar çıktı bizim 1.5 ay sonra şuan üstler patlayacak gibi