Kızlar bebeğim 17.5 aylık sütüm azaldığı için 10. Ayda ek olarak mama kullanmaya başlamıştım ama hala emziriyordum. 24 ü sabah kahvaltıdan sonra babannesigil götürmüştü gece de orada kaldı o gün kesme kararı aldım gündüzünde geldiklerinde hiç emzirmedim bir şekilde oyalandı aklına gelmedi. Şimdi ikinci gecedeyiz babaannesi de bizde ama ara ara uyanıp ağlıyor, sağolsun kayınvalidem ilgileniyor çünkü beni görünce anne meme diye ağlamaya başlıyor. Yara bandı yapıştırdım süt bitmiş annem diyorum çıkarmaya çalıştı ama acıyor annem falan deyince ellemedi. Ya ne kadar zormuş bunu yapmak gerçekten çok duygusallaştım. Her ağladığında acaba emzirsem mi diyorum ama tek bakıyorum genelde sonrasında daha zor olabilir diye endişe edince ilerlemişken biraz birkaç gün sabredeyim diyorum. Sabır taşı vs yapayım diyordum aslında ama plansız gerçekleşti biraz. Salça falan duymuştum ama yarabandı daha masum geldi o an. Sizin deneyimleriniz nasıl süreç nasıl ilerledi. Ne kadar sürede unutuyorlar? Ağladığında nasıl tepki verdiniz nasıl ilerlediniz? Çok üzülüyorum böyle olunca kendimi kötü hissediyorum bir de benden tek talebi şu sıra meme sanki küs gibi emzirmediğim için. Aramızdaki bağ kopmuş gibi hissediyorum böyle olunca çok tuhaf bir şey gece gece triplere girdim resmen. Bu arada normalde pek iştahlı bir bebek değil iki gündür emzirmiyorum iştahı da çok iyi. Sürekli mama isteyip yemek meyve vs ağzı hiç boş durmuyor. Mutlu da oldum yemek yemesine memeden kesmeyle bir ilgisi var mı sizce de?