Hepinizden allah razı olsun şükürler olsun ki iyiyiz
Ve gerçekten verilmiş sadakamız vardı
İnananlar için sadaka inanmayanlar için iyiliğin karması denilebilir.bunun gücüne çok inanıyorum ve şahitte oldum gerçekten sadakamı eksik etmedim hiç asla iyikide etmemişim bu saatten sonra çok daha fazlasını yapabilmek için çabalayacağım koruyucu bir zırh olduğuna inanıyorum
Bu olaydan bir ders çıkardın mı derseniz evet çıkardım.eşimin aile tarafında genetik bir hastalık bardı evlenmeden önce bissürü test vs yaptırdı evet doğruydu öncesinde önlem almak istedi ama bugün şunu düşünüyorum, evet evladım sağlıklı doğdu herşeyi hesapladık ama bir anlık bir kazayla tüm sağlığını yitirebilirdi yani rabbim senden büyük ben varım der gibiydi verdiğim gibi alırım sakınma der gibiydi çünkü inanın bunun başka bi açıklaması yok gerçekten mucizeler var ki bence adı dua yada iyi niyet güzel ahlak özünde sevgi ve iyilik
Son olarak birşey daha paylaşmak istiyorum aslında ayrı bir post atacaktım ama buradan da yazabilirim
Yoğunbakımda en çok bronşiti ilerlemiş çocuklar vardı orada çok fazla vaka gördüm ve annelerle konuştuğumda %80 i antibiyotik kullanmayanlar,ilaca karşı olanlardı.evet kimse istemez o ilaçları vermeyi şahsen bunları yaşamasam görmesem bende vermeyebilirdim doğal yöntemlerle çözmeye çalışırdım ama anladım ki bi doktor bi ilaç veriyorsa boşa değil hiç değilse iyi bir hekimse asla boşa değil
Şütfen güven duyduğunuz doktorlarınız olsun ve karşı koymadan tedavilerinizi uygulayın
O çocukların neredeyse hepsi reddedilen tedavi yüzünden oradaydı
Kimseyi korkutmak üzmek değil niyetim ama o kadar büyük dersler aldım ki şahsen biri de bana bunları anlatsın isterdim ever bir musibet bin nasihatten iyidir ama sözkonusu çocuklarımız olunca nasihati yeğlerim
Naçizane bir kardeşiniz olarak bir anne olarak sizi üzüp korkutmaktan ziyade belki birinin dönüm noktası olurum bi karmaşasını gideririm bi kazadan beladan kurtarırım diye bunlarıda eklemek istedim umarım hadsizlik edip kimseyi üzmemişimdir🙏🏻