Kızlar merhaba tekrardan uykusuz gecelerdenn
Oğlum 1 haftadır huzursuz gündüz uykusu çok iyi iki defa yatırırım o da uzun sürer çok şükür 5 ay 7 günlükken iki alt dişini çıkarttı bugün oğlum 6 aylık oldu tam bir haftadır gece uyanıyo mızmızlanarak sonra çok kötü ağlamaya çeviriyo daha aşı bile olmadık yarın aşıya gidicez neden böyşe yapıyor süt veriyorum ek gıda başladık belki içi yanıyodur diye su da veriyorum emzikte tutuyor tam yatağa koyuyorum ağlıyo ee alıyom kucağıma yine ağlıyo mecbur ayağımda sallıyorum beyaz gürültü açıyorum sakinleşiyo neden böyle yapıyo anlamıyorum yarım saate bir böyle yapıyo çok uykusuzum mahvoldum takatim kalmıyo artık acaba üat dişini mi çıkarttıyo bi fikir verin lütfen