eylemcetin12 Merhaba arkadaşlar sizden yardım istiyorum vajina kaşıntısına ne iyi gelir sizde olan varmı
umyhl eylemcetin12 travazol ya da zalain krem ağrını ve varsa kasıntını hafifletir nioli yağı da aynı şekilde ama mutlaka doktora görün canım hafiflemesi önemli değil altında yatan farklı bir durum varsa hemen tedavi edilmeli:)
umyhl eylemcetin12 ha bir de sirke kullan diyenler olabilir,kullanma canım kısa süre için evet gerçekten iyi gelebilir fakat sonrasında ph bozulduğu için daha ciddi sorunlarla karsılasabilirsin
-strongmother- eylemcetin12 bugün aynı detten annem doktora gitti mantar demiş bi travozol vermiş bi tane de hap hapta sadece 2 taneymiş birini bugün yutmuş diğerini de haftaya yutcakmıs ama onun adını bilmiyorum
-strongmother- eylemcetin12 evet muayene oldu kaşıntı varmış mantar demiş size hap olmaz tabi ama tıravazolu kullanabilirsiniz heralde