Merhaba kızım 16 aylık emziriyorum 16 aydır hala regl olmadım. Bugün eşimle beraber olduk ve prezervatif çıktı yanlışlıkla. Ertesi günü hapı ella kullanamıyormuşum öneriniz var mı? Ya da regl olmadığım için gebe kalma ihtimalim azalır mı? Ne diyorsunuz ne yapmalıyım lütfen yardım edin gerçekten hiç hamile kalmaya gücüm yok