tazeannisko ne kadar kusuyor o önemli, eğer çok miktarsa reflü olabilir fışkırarak falan kusuyorsa, az miktarsa çok emmistir onu atiyordur, sütünüz fazlaysa ön sütü emip doyuyordur son süte erisemeyip de kusuyor olabilir o da normaldir büyüdükçe kuvvetlendikce o da düzelir ama şunu bilin bebekler kusar hemde çok kusar bazı bebek her beslenme sonrasi az da olsa çok normaldir bir seçenek daha eviniz sıcak bebek sicakliyorsa o da çok kusturur