ervazengin01 Yeni doğum yaptım bugun 2. Gün normal doğum oldu. Daha sütüm gelmiyor bebekte bu yüzden emmek istemiyor. Neler yapmalıyım sütün gelmesi için 🥲
-strongmother- ervazengin01 emmese bile süt gelmese bile emzirin zorla mama veriyorsanız da kaşıkla verin mamayı bi yandanda emzirin mama vermeden önce bebiş emerek indirecek sütü kaşıkla verin ki biberona alışmasın sezeryan doğumsa 3. - 4. Gün iniyor süt benim öyle oldu
Winxclub52 ervazengin01 bol bol su iç ben tahin helvası yemiştim bolca sende deneyebilirsin dinlen sürekli sağım yap gelmese de bebeğini emzir damarları çekerek sütünü de getirtebilir 💖
cactus13 ervazengin01 benimde ilk hafta yoktu ama meme de tut ve mama ver ben vermedim sariliktan yattık bir gün çok ağlarsa açlıktanmis biz bı aylık olduk şimdi geliyor ama tek memeden geliyor digerini emmiyor yine mama da veriyirum geceleri
svlyksl ervazengin01 süt sağma makinesinde önemli canım ilk başlarda manuel almıştım hiç memnun kalmamıştım olan sütte gelmiyordu.
kizimibuyutuyorum Sezeryanda 3.gunden sonra gelir daha cok yenisin bol bol emzir sakin mama verme emzirmeue calis zaten zamanla artacak
ervazengin01 kizimibuyutuyorum normal doğum oldu ama gelmedi anlayamadım çok uykusuz kaldım aç kaldım onlarda etkiler her halde
muge46 Bol su tuket vazgecme emdikce gelir emzir durmadan ve badem tuket badem sutun kalitesini arttiriyor memede kalsin yaaa tut durmadan zor evet agrin sizin vardir ama biz anneyiz bi gogsunu emsin iyice diger emzirmede digeri ver gogus degisme hemen en sulu sut ilk gelen doyumlugu ise arkadan gelen sutten oluyor insallah tez zamanda bol sutun olur vazgecme
muge46 ervazengin01 uykunu da al yemegini de ye sen biliyosun iste neden oldugunu yazik degil mi minnosuna yapma annesi kalk silkelen guzel bi annesin bebisine de sutler yaparsin sen
kizimibuyutuyorum ervazengin01 kesinlikle bolca dinlenmeniz ve yemeniz gerekiyor yoksa zaten sut olmaz
Yorgunanne3 Öncelikle sütüm qelmiyor deme kendine stresle hiç qelmez benimde sütüm qec indi sen wer sürekli emsin iner bol bol su tüket,helva,yeşillik,belki takviye ama emzirmekten wazqecme qerekirse saq
mnelkk ervazengin01 bol bol sağım yap canım ve sürekli emzir. Süt kanalları kapalıdır çekerek açması gerekiyor bebeğin. Benim 4. Gün anca geldi oda çok az Tahin helvası ye bol bol tahin pekmez, dereotu, et,tavuk bol su ve rezene tüket. Kendini aç bırakma sen yedikçe ve bebeğinle ilgilendikçe gelcek sütün🤍 ve stres yapma
svlyksl ervazengin01 sütün gelmiyorsa mama ver canım kimseyi dinleme aç kalıyor sarılık oluyor 1 gün hastanede kaldım çok yüksek çıkmıştı sarılığı hiç emmedimi bu çocuk falan demişti hemşireler çok üzülmüştüm 2 ay boyunca geçmedi ağlıyordu huysuzlanıyordu çocuk aç kalıyormuş bende gaz ağrısı falan sanıyordum açmış yavrum mama verdim uyuya kaldı çocuğun sarılığı geçti ağlamaları huysuzlukları da azalmıştı ilk başlarda keşke verseymişim dedim eziyet çektirmişim gerek duydukça verdim sütümden duymuyordu azdı benimde sezaryen olmuştum geç gelmişti milleti dinleyip vermemiştim az miktarda verebilirsin mutlaka gazına bak canım verirsende sürekli emzir bu arada memende kalsın müsait oldukça sağım yapmaya çalış bol su tüket un çorbası iç kompostolar tüket kuru dut kuru üzümden falan da yapabilirsin