Kızlar rahim testi vermiştim 1 ay önce ve gitmeye fırsatım olmadı suan da randevu veremiyor daha önce alıp iptal etmiştim sabah gidip sonuçlarımı alacağım için sonuç sırası verirler mi sektereler bilgisi olan varsa söyleyebilir mi çok acil yoksa sabah erkenden gidip alacağım